TOLINS

poniedziałek, 18 lutego 2013

Pieczony łosoś podany z pieczarkami i faszerowanym pomidorem...
Wszystko bardzo prosto i szybko można zrobić, a wygląda pięknie i smakuje jeszcze lepiej. Łososia natarłam czosnkiem i solą i przykryłam plasterkami cytrynki... Pomidora wydrążyłam, a ciecz odlałam. Miąższ pokroiłam i wymieszałam z białym kozim serem i orzechami włoskimi - taką masą wypełniłam pomidora, przykryłam go jeszcze plastrem żółtego sera, a na końcu przykryłam wcześniej odciętym "pomidorowym daszkiem". Pieczarki bez nóżek wypełniłam masełkiem czosnkowym. Tak przygotowane produkty wsadziłam do piekarnika na niecałe 20 minut... Łosoś nie może być suchy. Polecam też odseparować łososia od pomidorów i pieczarek, aby wszystko nie przeszło nam rybą. Pieczarek natomiast nie należy solić, bo puszczą cały sok :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz