TOLINS

środa, 9 stycznia 2013

Penne z pastą pomidorową przygotowałam przedwczoraj. Jest bardzo proste, szybkie, a przede wszystkim pyszne...
Pastę pomidorową przygotowałam z 6 małych pomidorów (obranych oczywiście ze skórki) "zblendowanych"  z suszonymi pomidorami (zawartość jednego słoiczka wraz z płynem). Do zmiksowanych pomidorów dodałam 3 ząbki czosnku i przyprawiłam solą i pieprzem. W między czasie usmażyłam 2 czerwone cebule, które połączyłam z sosem pomidorowym trzymając na małym ogniu aż się podgrzeją. Na samym końcu dodałam do sosu kapary.

Makaron - ugotowany oczywiście al dente -  podałam w otoczeniu mixu sałatowego skropionego oliwą i octem winnym; polałam sosem pomidorowym i podsypałam całą potrawę serem tartym. Ja miałam akurat Ementaler, choć wiadomo ser typu Grana Padano nie wspominając o Parmezanie byłby jeszcze lepszy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz